dreams can come true

ja, det går sisådär en vecka mellan jag väl kommer in här. 

i helgen var det årets mest överskattade helg. började torsdagen med ett tidigt besök hos frisören för att lägga i en toning. på kvällen hade vi en trevlig avskedsmiddag och surprise för blondie som åker till London i morgon i ETT ÅR!! ett glas rosé på Pims fick avsluta kvällen innan vi åkte hem. upp ika tidigt på fredagen för ännu ett besök till hoss josse på salongen, dags för att lägga i hår igen. äntligen behöver jag ihnte känna mig som en kille längre.

på kvällen skickade jag förbi robert där det alltid är party people så några glas innan vi satte oss inne på glädje. med en sprängade huvudvärk åkte jag och älsklingen hem. när man sedan vaknade upp på lördagen hade iallafall jag hoppats på att matfestivalen och hela baletten var över, men icke. jag tog steget till att vara nykter och körde därför runt i kurtan. efter några timmar på la vida somnade jag klockan tre och skulle sedan upp fyra timmar senare för sista dagen på idas brygga.

hard workinjg woman is now over, dags att tab röven till arbetsförmedlingen. men jag känner nästan för att köra en karin-style, sommarlov på obestämt tid. dock ska ju dom tre åka till kos på fredag. får bli solariet 25 timmar om dygnet från och med nu.

nu ska jag duscha sen back to skövde. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0