2 dollar på fickan

hej hallå idiotas! hur mår ni? jag mår helt och hållet som jag förtjänar. men var det 25 dagars igår så var det väll det.
kvällen var total spårad, både positivt och negativt. annars hade jag fruktansvärt roligt faktiskt. dansade till fötterna blödde helt bokstavligt. så jag kom hem 12:00 i morse efter att ha sovit på en soffa på norrmalm, haft ont i ryggen och varit och ätit lax i skolans matsal. kom hem och gick raka vägen och la mig och självklart vaknade jag nyss av att jag hade kramp i höger vad. är jag värd det? är jag värd att ha ett stort fucking blåmärke på magen som bara blir större och större utan och veta vad jag fått det ifrån? nej, det är jag inte.

jag måste ju gjort något för att förtjäna det här, eller? ............................................................................




utan kristines tillåtelse så slänger jag in en bild på henne och mig från igår. kristine säger själv att hon ser kåt ut, mycket sant. jag står där med mina mega ögon och min dubbelhaka och försöker hålla huvudet bort från karuseller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0