"livet är ett smörgåsbord"

inte så kontisgt att jag är arg och sur och beter sig som en jävla bitterfitta just idag; jag har fått tillbaka ögoninflammationen!
helt otroligt och det gör fruktansvärt ont redan efter 18 timmar. jag orkar inte ännu en vecka med ett rinnande öga. så onödigt.

jag har skickat in tre social omsorgs uppgifter på tre dagar, vilket är ett stort plus i kanten om jag får säga det själv med tanke på hur lat jag är och som alltid sprarar allt ända in i det sista.

idag är en sådan dag som jag bara vill umgås med mina närmaste vänner. sitta på kristines altan och titta ut över solnedgången samtidigt som vi är inne på våran femte kopp kaffe och redan pratat munnarna fulla med skit. det är då man är som lyckligaaaaaaast!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0