slutspurten

detta är heeeelt sjukt. imorgon åker vi med tåget till stockholm och på söndagmorgon drar flyget till ayia napa och en veckas studentfeeeest. är så sjukt taggad och inte. jag vet inte men hoppas på en fridfull vecka, peace and out!!


skolan är finito, provet är färdiga och det sista fick jag full pott på. så idag blir det hårdträning, och myspys med mamsen. packa färdigt och äta min sista måltid. om vi har otur så går jorden under i morgon och vi kommer aldrig till cypern. men annars kan man ju se det såhär också - jag ska ikväll äta min sista grillade kycklingfilé för den kommande vecka får jag väll knapra i mig lite brända sniglar. hellre apa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0