sportgeeks

hej hopp alla glada, ledsna, mesar, hippies, töntar osv.

sitter och råpluggar religion just nu, och jag vet att det kommer sluta med ett fett ig, men vad gör det när det är napa om 10 dagar? ingenting faktiskt.

idag har jag varit och färgat håret hos josefin eriksson. imorgon ska vi exprementera lite mera, kommer bli spännande.

igår hade jag inget internet pga. åskan som härjade över vårat avlånga land. men vi hade iallafall temadag igår - SPORTFÅNAR. jag fick vatten på mig även fast jag inte var med i vattenkriget. jag var nära på att dö även fast jag inte var med i fotbollsmatchen. hoppas jag aldrig får en järnknopp från en flaggstång i huvudet någon gång, då skulle jag dö på dirren.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0