kära göteborg

är valborg den mest överskattade helgen eller? ja det måste det vara. den helgen super det fler än på påskafton/juldagen/midsommarafton. vi vet ju alla att det är tonårsfjortisarnas debuthelg på hantera alkohol, vilket inte alltid slutar lika bra hos alla personer.

jag spenderade dagen i göteborg. blev en road-trip med en full bil packade med brudar. tre timmar på stan slutade med höga siffror på summorna. med min min fina kjol och min underbara stickade korall-färgade tröja är jag rätt nöjd.
solen sken, slim-food, en kopp kaffe och en galen skala av humor gjorde min dag. när vi kom hem så var det bara byta om, ta fram alkoholen och åka iväg till nybo-plan för att spela brännboll. kvällen blev som den blev och jag hamnade tillslut på husaren med ida bengtsson. att komma in till stan 00:30 och ställa sig i en krogkö gynnar inte. därför ska man kunna öppna käften, prata lite gott och sedan flörta sig in i inträdes kön. tänk om alla utgångar var så, då hade vi fan varit rika just nu.

det var min dag och kväll igår. jag hade trevligt, allt blev lite spontant. jag är nöjd.


min fina tröja finns tyvärr inte på hemsidan, den är helt enkelt för fin för att fastna på bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0