finally

ännu en vecka har gått, lika fort som vanligt men mycket roligare än vad det brukar.

förra helgen tog jag och marcus en roadtrip till kolmården. alla undrar hur gamla vi är som blir helt exalterade av att kolla på apbebisar och delfinshower. absolut inget fel på detta! men efter att ha sett hundratals trötta-på-livet-djur så tog vi pärlan och rullade hemåt igen..

veckan började med att jag fortfarande kände mig som en deprimerad, arbetslös 19 åring. varför känner man alltid den känslan varje måndagsmorgon?
men för engångsskull tog jag tag i det hele och säkte 11 nya jobb, ansökte om vikarietillstånd och sprang på en söt vän på stan. det slutade med att jag idag, 16 september har ett fast jobb och står på vikarielistan på skolan, hur? på tre dagar har jag gått från en lipande sill hemma i mammas knä till att känna mig som störst på jorden. det är skönt att vara glad och inte mer behöva höra något tjat om att klista etiketter.

i onsdags var vi i moholm, kräftskiva med saknade vänner. riktigt mysig. mindre mysigt blev det när vi satt fast på media markt parkeringen.

nu har jag viktiga timmar framöver. ikväll SKA jag ha myskväll med världens bästa kille.




saknar min karin
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0